آراد برندینگ
خانه / دسته‌بندی نشده / درمان آرتریت با آب آشامیدنی تازه

درمان آرتریت با آب آشامیدنی تازه

آرتریت چیست؟چگونه به وجود می آید؟ آیا فقط ناحیه خاصی از بدن فرد به این بیماری مبتلا می شود؟ آیا آرتریت فقط در مفصل زانو وجود دارد یا در همه مفصل ها؟
آرتریت به معنای التهاب مفاصل می باشد و معمولاً ناشی از واکنش سیستم ایمنی بدن به افزایش سموم در بافت های بدن فرد است. این بیماری باعث اختلال در کیفیت بافت های بدن می شود و در مقابل این تغییر حالت، پوشش های حفاظتی ناتوان می شوند و غضروف ها در ناحیه مفاصل با هرگونه حرکتی دردناک شده و گاهی اوقات شکل مفصل از حالت طبیعی خارج می شود. به این گونه بیماری ها که در آنها اختلال در کیفیت بافت ها به وجود می آید بیماری های خود ایمنی گفته می شود یعنی سیستم ایمنی بدن علیه خودش حمله کرده و مخرب می شود. در چنین حالتی بدن قابلیت تشخیص مواد مضر را از دست می دهد.
وقتی که مقدار آب آشامیدنی کافی به بدن نرسانیم و عملا آبی برای خارج ساختن مواد سمی از سلول ها و انتقال آنها به دستگاههای دفع کننده وجود نداشته باشد مواد سمی در بدن تجمع پیدا کرده و آرتریت به وجود می آید. در حالت طبیعی که آب فراوانی در بدن وجود دارد سیسیتم ایمنی بدن بطور صحیح سموم مضر را شناسایی کرده و آنها را نابود می کند.
کم شدن آب بدن، غضروف ها را کوچکتر می کند و توانایی آنها برای مقابله با فشار سموم تلمبار شده کمتر می شود اما سموم مجبور به جاگیری در مکانی از بدن می باشند که به اندازه کافی آب برای دفع آنها موجود نباشد پس به میزان زیادی در اطراف ناحیه غضروف تجمع پیدا می کنند.
معمولا این مورد در مفاصل زانو که دارای تحرک بیشتری است اتفاق می افتد پس بهتر است برای عملکرد صحیح زانو و کاهش درد شروع به آب رسانی به بدن کرد. این آبرسانی آرام آرام تا اشباع کامل بدن از آب باید ادامه پیدا کند البته با توجه به این نکته که از سلامتی کلیه ها اطمینان حاصل کند در غیر اینصورت با پزشک متخصص کلیه مشورت نماید.

منبع: نوشیدنی های ایران

مطلب پیشنهادی

بزرگترین تولیدی آب آشامیدنی ارزان

ارزان بخرید، پول زیاد به آب های موجود در بازار ندهید. تولیدی ما بزرگترین و …